pátek 29. ledna 2010

Projekt 365 - den 21.

Dnešní fotka není moje, ale den je v duchu narození Tobiáška, tak tu musí být;-)
Narodil se 28.1.2010 v 8,20 a měl 3300g a 49 cm.
Celý týden sleduji mobil, jestli už, i v noci ho mám u sebe. Samozřejmě tuto noc jsem ho měla v tašce a ještě na potichu... David se mi dovolal po devátý, že už je odrozeno a mají zdravýho krásnýho kluka a že jsou oba v pořádku!!!! Byl krásně dojatý i jsme společně zaslzeli... Tak já jsem tetka, děti mají bratránka a můj malej bráška je TÁTOU-neuvěřitelný. Musela jsem se smát, když mi brácha říkal, jak to probíhalo a když Verče začaly silný kontrakce, tak si v duchu říkal, že tohle už ji nikdy neudělá;-) a pak že byla fakt statečná a při tlačení, že už se zase smála. No jo, naše Verunka stále vysmátá, si to vychutnala i v této chvíli;-)

Tak tady je, já říkám brácha jako malej, ale v tmavý verzi.



A tahle fotka mě zase rozbrečela.

2 komentáře:

  1. Tobiáškovi zdraví a štěstí, rodičům gratulace! Krásnej klučina, rodiče jsou úžasně rozněžnělí. Paráda! R80

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to nejsi sama....slzím tu taky, je tak krásňoučkej a fotka dojemná :-*

    OdpovědětVymazat