sobota 2. dubna 2011

Projekt 365/2 - den 84.

Tak holky nezklamaly probudily se ve čtyři ráno. Obě mě volaly, jedna chtěla na záchod druhá napít a obě se bály... Obsloužila jsem je zase rychle poslala do postele a ať ani nezkouší vstávat:))) Naštěstí ještě usnuly a vstávalo se kolem sedmé.

Po obědě jsem si dala kafe a děti měly za úkol uklidit pokojík a šlo se ven. Bylo nádherně. Já byla v krátkém triku. Celé odpoledne si hrály na hřišti. Kolem půl šesté jsme šli domů a za hodinu na to si pro Véru dojel tatínek.


Dneska jsem zase nefotila, tak už sem můžu dát ty naše stránky. Už je to celkem na čisto, ještě nějaké úpravy budou;)

1 komentář:

  1. Máte krásný rybičky!!! My už akvárko dávno nemáme, ale červený "xify" jsme taky měli :-) :-) Tak ať se vám daří!!!!

    Jinak jsem si říkala, že fotkama tramvajky určitě potěším i nějaké jiné dítko kromě těch našich :-) :-)
    K.

    OdpovědětVymazat