úterý 16. února 2010

Projekt 365 - den 37.

V sobotu jsme měli jít dopoledne do Šnečku, ale třeštila mi tak hlava, že jsem to odložila a vyrazili jsme až po obědě, ale do hlídacího koutku v Tescu. Potřebovala jsem Bětce koupit tílka a sněhule. Sněhule už vůbec nikde neměli...
V obchodě, zase problém s Ottísem, chtěl košík-auto a samozřejmě nikde nebylo, čekali jsme tak čtvrt hodiny a pak jsem to vzdala a zkusila ho samotnýho dát do toho koutku. Zvládnul to perfektně, paní říkala, že se nebojí a nikdo mu nescházel. Vydrželi jsme tam do zavíračky. Pak nás nyzvednul taťka, odchod se neobešel bez scény. Až v autě se Ottís uklidnil. Samozřejmě jsem zase nechala foťák doma...
Tak tady je fotka našeho smajlíkového sluníčka. Když se Bětula bez problémů oblíkne a uklidí, dostane smajlíka, když to nejde, tak šklebíka. Na konce té smajlíkovské cesty ji čeké LPS a u šklebíků je 10 dní zákazu PC. Po cestě ještě má sladkosti a nebo 2 dny zákazu.

2 komentáře:

  1. Bbet nápad se smajlovým sluníčkem mně nadchl a s dovolením budu doma kopírovat. Jen doufám, že to bude platit i na pubertu ;)R80

    OdpovědětVymazat
  2. U nás to celkem jede;-) Šklebíků je míň a já mám celkem klidnější rána:-)))

    OdpovědětVymazat