čtvrtek 18. února 2010

Projekt 365 - den 42.

Dneska jsem byla s Ottísem v Sokolíku, musím říct, že ve čtvrtek chodit už nebudeme, byla tam jedna nepříjemná teta, jsem z ní měla hlavu jak pátrací balón. Měla, tam svoje dvě děti a na staršího neustále hulákala, bylo mi ho líto:-( Jinak všechny tety, co to vedou jsou moc příjemný a trpělivý na děti, tak moc nechápu, kde se vzala tato...
Bětulka je ve školce, dnes jsem ji přihlásila na školu v přírodě. Mluví o tom od září, jsem zvědavá, jak se jí tam bude líbit. Ale mají v penzionu bazén, tak to bude něco pro našeho delfínka;-)




2 komentáře:

  1. Nepříjemnou "tetu" bych poslala do háje a s Oťasem,pokud se mu tam líbilo, chodila do Sokola dál! ;) R80

    OdpovědětVymazat
  2. To já tam chodit dál budu, jen ne ve čtvrtek;-) Ve středu máme moooc hodný tety:-)

    OdpovědětVymazat