sobota 5. března 2011

Projekt 365/2 - den 56.

Holky byly ráno zase brzy vzhůru a rychle se oblékly, učesaly a vyčistily zuby a už stepovali u PC:)) Chvíli si zahrály nějaké hry, pak si ještě chviličku pohrály v pokoji. Bětuška si od rána stěžovala, že ji bolí hlava. Kolem deváté si Verču vyzvedl tatínek.
Pak jsme volali a přáli Ottovi. Bětuška si pořád stěžovala na hlavu a že ji bolí za krkem. Když jsem věšela prádlo, tak na mě volala, že je jí strašná zima. Měla lesklé oči, dala jsem jí teploměr. Měla 37,6. To jsem se těšila, jak odpoledne vyrazíme ven, krásně svítilo sluníčko.
Teplota zůstávala stále stejná. Odpoledne děti usnuly. A spaly do půl šesté. První se probudil Ottí a začal v šuplíku, kde máme svíčky hledat. Vyndal jich pět a že je chce zapíchnout do dortu pro taťku, jsem mu říkala, že žádný nemáme, nemohli jsme jít ven a tak nakoupit, tak se nepeklo. On že mouku mám, ať ho upeču. Když jsem mu vysvětlila, že ostatní věci nemám. Tak mi překecal aspoň na koláč. Upekli jsme hrnkový s borůvkami. Ottí do něj pak napíchal svíčky a byl moooc spokojený, jak zařídil oslavu. Ještě chtěl vytáhnout řetěz, co mám pro ně na oslavy:)))
Taťka přijel navečer a byl spokojený!
Děti usnuly až kolem desáté, Bětuška s teplotou 38...:(

Nejsou úžasný:) Jen kdyby Bětula nebyla marod...

Ottí peče taťkovi koláč

2 komentáře:

  1. To to Ottík pěkně vymyslel. Ještě že ho máš ;-) :-) A jak je Bětce? Je z toho nemoc? Honza měl včera ráno 38, ale pak to přes den kleslo. Nechala jsem ho doma i dneska, ale už je dobrý, takže zítra jde zase do školky. Doma s Bětou děsně zlobí.
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Káťo, díky za komentík;) Zítra se pustím do pokračování 365. Bětula je OK, Ottí marod... U nás je to teď o pošťuchování, ale poslední dobou jsou spolu spíš parťáci, konečně:)))

    OdpovědětVymazat