úterý 29. března 2011

Projekt 365/2 - den 80.

Další rok za mnou. Strašně to utíká. Tentokrát se na mě nezapomnělo:))) Otta přál hned dopoledne. Bětuška mi ve školce dávala namalovaný obrázek a úžasné přáníčko, hodně jsem se držela, abych se tam nerozbrečela. To byl nádherný dárek! Pak jsme šly domů, já se najedla a s Bětuškou jsme vyrazily pro kamarádky děti. Slíbila jsem jí hlídání, když měli pohřeb. Ottí zůstal s taťkou doma, protože měl angličtinu a já nevěděla, jak to budeme stíhat. Aspoň se Otta kouknul, jak to tam probíhá. Hlídání proběhlo v pohodě. Bylo krásné počasí, tak jsme byli na hřišti a holky si krásně vyhrály a malej spinkal v kočárku. Když jsme předali děti, šly jsme se s Bětulou společně projít. Koupily si zmrzlinu a došly k Oboře čekat na kluky až skončí aj. Bětuška pak taťku vytáhla do květinářství a já se nesměla dívat:))) Koupili mi krásný žlutý tulipány a Bětuška tulipánky v květináčku. Pak jsme si to užívali u Obory, děti si hrály a já byla pozvána na sváteční sváču, na párek v rohlíku :))) Bylo to moooc hezké odpoledne!




2 komentáře: