pátek 11. března 2011

Projekt 365/2 - den 62.

Další den jsme jen doma. Myslela jsem si, že kdyby bylo hezky, tak na chvíli půjdeme ven. Ale bylo celý den zataženo a foukal vítr.
Děti by nejradši byly celý den u TV nebo PC. Po obědě jsem TV nekompromisně vypnula. Tak si začaly zase hezky hrát. Odpoledne jsem pekla a Bětula tvořila. Ottí nechtěl. Kolem páté na chvíli usnul. Chtěla jsem ho probudit, ale nevedlo se. Naštěstí nespal ani půl hodiny. Začal se probírat, tak jsem ho znovu už usnout nenechala. To jsem mu povolila i vanu (dneska už druhou, jedno koupání si vydyndal už dopoledne:) )
Bětuška mi stále překvapuje svými znalostmi. Zase když koukala na něco v TV, tak mi najednou říká, ten film byl udělán před 2 lety. Tak jsem se ptala, jak na to přišla. Ví že je rok 2011 a tam bylo napsáno 2009. Už několikátý den se mi totiž ptá, kolik jí bylo v roce 2006 nebo 2008 atd... Holka jedna šikovná, dost mi překvapuje jak si to dokáže dát dohromady.
Pro mě od Bětulky (prý už k narozeninám)

Skořicové rohlíčky

2 komentáře:

  1. Tak jsem sem nakoukla už poněkolikáté a vždy na mě juknou ty rohlíčky :-) :-) Jaké jsou?
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. :))) Káťo moooc dobré. Koukni na BC, vaříme s Diny a tam jsou;)
    Snad se brzy polepším a něco dopíšu, teď dělám na něčem jíném...

    OdpovědětVymazat