čtvrtek 31. března 2011

Projekt 365/2 - den 82.

Dnes zašla na návštěvu Lenka s Kačkou. Hned při příchodu jsem Lenku poprosila ať pohlídá Ottíka a šla jsem s Ottou na poštu nechat notářky ověřit podpisy na smlouvu o koupi bytu. Byla jsem rychle zpátky, tak jsme ještě hezky popovídaly a děti si vyhrály. Po obědě jsem vyzvedla Bětulu a pak vyrazila za kamarádkou. Cesta byla zajímavá, přejela jsem sjezd na dálnici, tak jsem si pořádný kus cesty zajela. Při návštěvě jsme seděly v parku pod stromem a za tu chvíli co jsem tam mohla být mi stihnul pokadit holub. Trefil se přímo na hlavu... Bleee. Na zpáteční cestě jsem si zase zajela, už jsem byla vzteklá až se mi chtělo brečet... Ale nakonec se podařilo a našla jsem cestu domů:))) Když se daří, tak se daří. Fotka ze včera, s holkami jsme obdivovaly první pampelišky!!!

1 komentář:

  1. Tedy fůůůj, úplně s Tebou soucítím. Nesnáším holuby. Tady lítají takový hejna, že mám vždy hrůzu, že mě taky pokadí...
    K.

    OdpovědětVymazat