pondělí 2. května 2011

Projekt 365/2 - den 112.

Už od včera se Bětule kýve hodně další zoubek. Včera ještě vytrhnout nešel, po hysterickém pláči si to nechala trhat, ale ještě držel. Ve školce jsem to hlásila, aby ji nenutili jíst...
Po obědě jsme ji vyzvedli a šli ještě nakoupit, potřebovala jsem dokoupit přízi, abych mohla dodělat baretek. A pak jsme zašli do pekárny pro koláče. Bětuška zapomněla na zoubek a kousla do něj... Koláč mi vrátila, že ho už nebude. Hned jsem věděla co se děje. Tak se šlo rychle domů. Bětuška plnou pusu slin. Nechtěla ani polykat ani to vyplivnout. Doma si pusu vypláchla a já chtěla zub vytrhnout. To byla zase scéna... Pak jsme už museli jít na kreslení, tak jsem ji řekla, že jdeme i tak jak to má. Nakonec pusu otevřela a zub byl hned venku, už opravdu držel jen na nitce. Pak uznala, že se vůbec nemusela bát a bylo zase veselo.


Žádné komentáře:

Okomentovat