pátek 27. května 2011

Projekt 365/2 - den 137.

A je to tady - den odjezdu. Bětušku přepadá ráno splín. Občas tu slzela. Snažila jsem ji zabavit aby se nerozbrečela úplně. A po desáté jsme šli k autobusu. Když viděla holky, byla v pohodě a těšila se, ale jak se začalo nastupovat, tak se mě chytla jak klíště a začala plakat. Naštěstí to zvládla statečně a s Terezkou nastoupila. Zamávali jsme a šli s Ottíkem domů. Zvala jsem Monču na kafe, ale jeli nakoupit, tak jsme šli domů a to jsem se už neudržela a začala brečet já. Celý den jsem byla k ničemu. Každou chvíli slzy. Položilo mi to víc než jsem čekala.
Odpoledne jsme s Ottíkem šli na hřiště, ale nebylo moc hezky, po chvíli jsme to zabalili a šli nakoupit a domů. Ještěže tak, začalo pršet. Snad vyjde počasí a bude lépe, ať si to děti na škole v přírodě užijí.


Žádné komentáře:

Okomentovat