čtvrtek 19. května 2011

Projekt 365/2 - den 129.

Ráno jsme si mohli trochu přispat. Šlo se na oční. Nejdřív jsem si myslela, že pojedeme autobusem, aby to bavilo Ottíka, ale pršelo, tak jsme vzali auto.
Pan doktor nám řekl, že to vypadá na brejličky. Že špatně vidí na obě oči a horší je pravé. Dostala kapičky na rozkapání a příští týden se dozvíme víc. Jsem z toho dost přepadlá. Vůbec jsem s tím nepočítala, ikdyž Otta brýle nosí, tak mi tohle moc nenapadalo... Bětula si připadá důležitá a i by měla z brýlí radost...
Po kontrole jsme jeli dokoupit věci na školku v přírodě. Docela se dařilo. Sehnali jsme boty, moc hezký, ale bílý, tak jsem zvědavá, jak dlouho takový budou :) , šortky, a další věci. K obědu jsme si domů koupili pečený nudle.
Odpoledne jsem Bětule hned kápla a ikdyž mi na to sestřička upozornila, byla jsem překvapená jak měla rozšířený zorničky :)
A pak jsme šli ještě na hřiště.

Fotka je strašná, fotila jsem moc zblízka, tak je Bětula jak balón, ale foceno kvůli zorničkám;)

Žádné komentáře:

Okomentovat