úterý 31. května 2011

Projekt 365/2 - den 141.

Dnes dopoledne zašla Monča. Kluci si dokonce i společně hráli :) Bylo to fajn dopoledne. Když odešli, dali jsme se s Ottíkem do vaření jeho oblíbené kulajdy. A po obědě si na chvíli lehnul a když jsem po pár minutách na něj koukla, tak spinkal.
To jsem byla domluvená s další kamarádkou na ven. Tak jsem to rušila a domluvily jsme se na setkání u nás doma. Přišla i s Verunkou, tak když se Ottí probudil, byl nádherně roztomilý a hezky Véru vítal.
Taťka přišel domů dost pozdě, Ottí ještě nespal, tak se aspoň viděli. A já si odpoledne vzpomněla, že mi z hlavy úplně vypadla Ottíkova aj... Jak tu není Bětuška, tak mám režim prázdniny a nic neřeším. Ale i tak Ottí spal a kdybych ho na aj probudila, tak by byl nejspíš strašně protivný. Asi to tak mělo být :)

Odpolední spánek

A měl k tomu pomocnici...

Žádné komentáře:

Okomentovat