sobota 19. února 2011

Projekt 365/2 - den 42.

Taťku máme zase na chalupě. Já se probudila s parádní migrénou. Dopoledne jsem byla k ničemu. Ležela jsem a trochu háčkovala. Jak jsem vstala, tak se mi motala hlava, že jsem myslela, že sebou prásknu o zem. I Bětušce jsem říkala, co má dělat, kdyby se to stalo a nemá se bát, že to nic není. Děti byly kupodivu hodný a nechaly mě ležet. Bětuška mi nakreslila krásný obrázek! Před obědem dáli v TV film pro děti z Aljašky, děti hledaly tatínka, který havaroval s letadlem. Po cestě od pytláků zachránily medvídě. V tu chvíli začal Ottí brečet, že mu líto medvídka, že je sám bez maminky a nikoho nemá...
Ottí už nekašle, ale ven jsme radši ještě nešli. Já zázrakem odpoledne byla už v pohodě. Navečer přijel taťka a dostala jsem od něj vynadáno, že jsem měla zavolat, že by přijel...

Obrázek od Bětušky, zase velký nešel naskenovat, tak přefocený.

2 komentáře:

  1. Ta Bětulka kreslí čím dál lépe, to je moc hezký obrázek - šikulka :))) mamka

    OdpovědětVymazat