pondělí 21. února 2011

Projekt 365/2 - den 44.

Tak nám asi začíná další období dinosaurů. Tentokrát to chytá Ottíka. Čteme knížky, hrajeme si s plastovými dinosaury...
Po obědě jsme vyzvedli Bětušku a došli do galanterie. Pak se ještě vrátili domů a já s Ottíkem jsme si dali oběd a šli vyprovodit Bětušku na kreslení.
Ottíka jsem umluvila na bruslení. Nakonec se začal i těšit. Pro Bětušku už jsme šli s věcmi a hned na parkoviště a jelo se bruslit. Bětule se zase moc nechtělo. Nakonec se jí tam moc líbilo a já byla překvapená jaké zase udělala pokroky, co jsem tam s ní nebyla. I trenérka ji skoro pokaždé posílala první, aby ostatním ukázala, co se bude dělat. Ottí na ledě vydržel taky nad má očekávání. Přes půl hodiny vydržel bruslit s hrazdičkou. A Bětuška, zase nadšená, že chce chodit dál. Trenérka jim nabídla, že kdo chce může se přihlásit na bruslení na revue... Tak uvidíme...
Ottí byl utahaný jako kotě, než dobruslila Bětuška, tam mi v náručí málem usnul.
Doma si dal večeři a kouknul na Večerníček a teď tu už chrupká.




Žádné komentáře:

Okomentovat