pondělí 28. února 2011

Projekt 365/2 - den 51.

Ráno jsem volala do školky, že Bětuška nepřijde. Nechala jsem ji doma. Přišla Lenka s dětmi. Bylo to prima, děti si krásně rozumí a je to v klidu.
Po obědě jsem vzala Bětulu na kreslení. Zase si nechtěla chystat věci a oblékat a vůbec se jí zase nechtělo. Až si vyfasovala na zítra zákaz PC. Když jsme dorazily do školy, tak zamčený dveře a nějaký dělník, co tam pracoval se smál, že dneska tu nikdo není a já si vzpomněla, že jsou jarní prázdniny a je volno. Od Bětuly jsme dostala vynadáno, že se musela táhnout takovou dálku (máme to od baráku 5 min. pěšky...) a že tedy zákaz neplatí, když sem neměla jít. Jsem musela vysvětlovat, že to bylo hlavně kvůli tomu, že neposlouchá.
Bylo krásně, došly jsme ještě na poštu poslat balíček a dopis do Hasbra (soutěž s LPS). Doma jsme vyzvedli Ottíka a šlo se ven. Ottí vytáhnul odstrkovadlo, Bětula chtěla kolo, ale to jsem rozmluvila, už jí bude malé... A šlo se na dopravní hřiště. Krásně jsme si to užili. Jen pak děti šly řádit na hřiště na prolejzačky a tam všude plno bahna, nechala jsem je a doma šlo vše do pračky. Ale když byly tak spokojený a letos prvně na hřišti!

Žádné komentáře:

Okomentovat