pátek 25. února 2011

Projekt 365/2 - den 48.

Ráno mi přišla SMS, že by Vlaďka s dětmi mohla dorazit už dnes. Měli zajít v neděli dopoledne, ale dnes mají na nás víc času, tak jsem nebyla proti.
Dopoledne k nám na návštěvu ještě přišla Lenka s Kačenkou. Ottí byl nadšený a zase si společně hezky hráli.
Po obědě jsme vyzvedli Bětušku a za chvíli přišla Vlaďka s dětmi.
Jen jsem nějak nestihla vytáhnout foťák... Byl to rušný den, hlavně pro Ottího, který není moc zvyklý na děti. Večer krásně unavený usnul.
Přes den jsem ještě v pauzách stihla dodělat ten baretek. Nakonec jsem ten malý nepárala, zkusím ho někde udat pro mimčo a udělala další. Jsem přišla na to, že když jsem ho dělala prvně, tak jsem si tam přidala jednu řadu dlouhých sloupků a kupodivu to šlo rychleji než ten podle návodu a vypadá i lépe. Tak snad malá majitelka i maminka budou spojeny;)))



Žádné komentáře:

Okomentovat