středa 23. února 2011

Projekt 365/2 - den 46.

Bětula chtěla zůstat ve školce na spaní. Když jsem ji vyzvedla, šly jsme na aj, Ottíka hlídal Otta. Tak jsem se zase procházela po městě a užívala chvíle bez dětí.
Zítra má Bětuška ve školce karneval a tento rok jsem neměla sílu a ani chuť vymýšlet masku. Ona chtěla jít nejdřív za Kocoura v botách, pak za kočičku. Za kočičku už jednou byla. Já chtěla aby šla za princeznu. Má doma několikatery šaty, tak ať je taky vytáhne. Ale jí se nechtělo, že tam bude plno princezen. Nakonec jsem vymyslela, že půjde za Kočičí princeznu:))) Bětula byla nadšená. Probíraly jsme korálky, Barunka nám tu ukradla rolničku a utíkala s ní zase na dlažbu do kuchyně, si hrát. Já jsem Bětušce na noc udělala zapletený copánky, aby měla ráno vlnitý vlasy.
Už od víkendu se morduju s baretkem. Nějak mi nejde trefit velikost a má úplně jiný vzor než, když jsem ho dělala posledně... A to mám stejný návod:)))
Tady je na Ottíkovi, je vidět, jak je na něm napnutý. Dělám pro kamarádky holčičku stejně starou jako je Ottí. Ten byl "nadšený", že si musí zase zkoušet čepičku a ještě se k tomu fotit...:)))



Žádné komentáře:

Okomentovat