úterý 7. června 2011

Projekt 365/2 - den 148.

Zase ráno bez teploty, ale krk bolel. Radši jsem ji vzala k dr. jestli to opravdu není ta angína. Naštěstí není. Nějaká viróza, prý nejspíš z počasí. Jsem ráda! Odpoledne ještě měla teplotu. Ottí v noci zase ošklivě kašlal, ale přes den OK.
Odpoledne jsem přemýšlela jak to udělat s Aj. Bětula se nabídla, že zůstane sama doma. Tak jsem to riskla a šla s Ottíkem. Bětušku jsem našla spokojenou u PC:))) Byla jsem chvíli doma a pak se vrátila vyzvednout Ottíka. Ten mi říkal, jak spolupracoval, že vše dělal, ale první písničku ne, ta ho nudila, druhá taky a další hra ho taky nudila... Příště se zeptám radši Šárky :)))
Došli jsme koupit do kornoutu zmrzlinu a donesli i Bětušce. Byla moc ráda a hlavně se smála, když jsem jí říkala, že to jí dovolila i paní dr.

Žádné komentáře:

Okomentovat