pátek 10. června 2011

Projekt 365/2 - den 151.

Ráno dobaluji věci a lítám na záchod. Nervozita před cestou zase začala. Ottí si vychrupoval. Kolem deváté jsem ho šla lehce a pomalu budit. A kolem půl desáté nasedáme do auta a jedeme směr Škrdlovice.
Cesta byla v pohodě, ani jsem nevyužila navigaci. Bětula měla mapu a po instrukcích, kde hledat mi četla města kudy jet. Šikula moje. Jen jsem je musela trochu krotit, protože už do Prahy se každých 5 minut ptali jestli tam už jsme...
Dojeli jsme po poledni, došli si pro klíče a hned na oběd. Ale protože v jídelně byla herna a hlavně trampolína, tak Ottí nejedl skoro nic. Bylo to dost divoký a já z toho vyřízená a bála se nastávajících dnů... Naštěstí něco málo pojedl po cestě, když jsme se zastavili v Havl. Brodě na svačinu. Odpoledne se to začalo hezky sjíždět a večer už jsme byli skoro komplet. To bylo dětí... Ale celkem pohoda, docela hezky si hrály, jen jsme se pak už těšili až budou spát a s holkami večer v klidu pokecáme.
Já si ještě po šesté udělala výlet do Žďáru vyzvednout cestovatelky vlakem. ;) I to se musím pochválit, nebloudila jsem a našla na první dobrou:)))
Ottí usnul brzy, ale Bětuška byla asi přetažená, odcházela jsem z pokoje a ještě nespala. A pak konečně pokec s holkama!!!! Bylo to moc prima.

Šli jsme se kouknout na koníky


A takovou krásnou kočiku potkali.

Žádné komentáře:

Okomentovat