čtvrtek 23. června 2011

Projekt 365/2 - den 164.

Dopoledne jsem volala na aj Šárce, jestli tam Ottí nenechal brýle co měl půjčený od Kačenky. Říkala, že nic nenašla. Stejně jsme se oblékli a vydali je hledat. Nikdy nic půjčenýho ven nenosíme a když jednou vezmeme, tak to Ottí ztratí... Po cestě na aj jsme je nenašli ani tam... Jsou fuč. Došli jsme pak nakoupit, začínala mi bolet hlava, tak jsem si došla koupit prášky. Udělala jsem oběd a po něm mi chytla strašná migréna. Nemohla jsem vydržet, chvíli jsem ležela a snažila se usnout. Ottíkovi jsem pustila pohádky a doufala, že zabereme společně. Udělalo se mi tak zle, že jsem šla zvracet. Bolestí jsem se nemohla moc hýbat. Do toho mi Otta volal, že nestíhá dorazit včas na Bětušky loučení s předškoláky. Přemýšlím, jak to udělat, mám pocit, že tam nedolezu. Ale nemůžu jí to udělat, těšila se tak dlouho... Nakonec to nějak zvládám, ale bohužel Ottí usnul a ne a ne se probudit. Tak jsem ho musela budit, byl protivný, mě blbě... Paráda. Do školky jsem ho nesla. Nakonec jsem to nějak přežila. A udělalo se mi venku i lépe. Měli jsme jet pak všichni k Monče, ale to jsem odvolala.
Loučení bylo fajn. Jen Bětušku moc nebavilo. Měli pro ně pozvané divadélko a Bětulu to moc nebavilo. Pak bylo stužkování a a předali jim knížku s věnováním. Tak a už budeme mít školačku...


Žádné komentáře:

Okomentovat