sobota 11. června 2011

Projekt 365/2 - den 152.

Dle očekávání se Ottí probudil kolem šesté. Chvíli jsem je držela v posteli a pak na pokoji, ale začali dělat bugr. Tak jsem si ještě udělala kafíčko a po lehké snídani co jsem měla pro děti z domova, jsme šli čekat ven.
Pak začali přicházet i ostatní.
Celý den si děti hrály na pískovišti, prolejzkách, někdo šel na procházku k lesu, šlo se znovu na koníky, Bětuška měla sebou oblíbené LPS...
Ikdyž nás bylo opravdu hodně, tak bych řekla, že to bylo v pohodě. Docela jsem si to užívala, tentokrát jsem nemusela za Ottíkem lítat a mohla i v klidu sedět.
Jen jídlo bylo za trest. Trampolína a vůbec herna v místě, kde jedí děti, je nesmysl. S Ottísem jsem se domluvila dopředu, že musí něco sníst, jinak na trampolínu nepůjde. Tak aspoň vždy něco snědl, ale jedl rychle a byl celý nervózní, kdy už bude moci jít od stolu...
A večer se zase povídalo. Škoda, že to byl poslední večer...

Děti ráno na pískovišti


Ranní idyla...



Žádné komentáře:

Okomentovat