čtvrtek 9. června 2011

Projekt 365/2 - den 150.

Nemoc snad zažehnána a můžeme se chystat na víkend. Domluvila jsem se s Lenkou, aby mi půjčila chůvičky. Tak jsme dopoledne s dětmi strávili u nich. Ale protože Ottí dnes protáhl spaní až do devíti, jeli jsme autem. A pak to spojili s nákupem v Tesku.
Odpoledne jsem balila a vařila. Nejdřív rychle pozdní oběd. Bětuška si přála špenát s masíčkem, knedlík jsem naštěstí našla na mrazáku. A protože jsme jedli pozdě, záhy jsem začala dělat večeři. Našla jsem si recept na pečené papriky s balkánem. Já a Otta jsme si pochutnali, dětem to nejelo, tak si daly masíčko a pak se dorazily jogurtem...
Večer zase scéna, když jsem chtěla po Bětule aby si uklidila. Pořád se smála a vůbec jí nevadilo, že už se zlobím. Skončilo to brekem, protože jsem odmítla čtení.

Balím na cestu a Barunka prý jede s námi:)))

Žádné komentáře:

Okomentovat