čtvrtek 4. března 2010

Projekt 365 - den 50.

Je pátek a já měla nervy v kýblu. Sešlo se toho moc, jela jsem po dlouhý době autem, pak na gyndr, kde jsem sebou měla i Ottíse. Opravdu jsem z toho našeho tornáda měla strach, jak to zvládneme (zajímavý, že takový věci jsem s Bětulou nikdy neřešila a prostě mohla kamkoliv...) a ještě Bětula nebyla s námi, ale s Vlaďkou... No, při starování jsem dostala klepavku do nohy, že jsem nemohla zařadit jedničku, dobrých pět minut, jsem se uklidňovala, ale nepomáhalo to. Naštěstí jsem vyjela, pak trochu zaváhala na křižovatce, ale dojela jsem si pro klíče k Vlaďce a od tý doby už to bylo OK. U Dr. Ottí zlatý dítě. Pozdravil, sednul si a hrál si celou dobu s autobusem. Na připravený bonóny ani nedošlo:-)))
Po dr. jsem jela k Vlaďce do bytu a čekala na ni a Bětulku, pak jsme vzaly děti a šly do Teska, kde jsme v hlídacím koutku odložily děti a nádherně si nakoupily, je to paráda bez nich!!!
A odpoledne přijela babička!

Žádné komentáře:

Okomentovat