středa 31. března 2010

Projekt 365 - den 83.

Dneska jsme měli honičku, ráno jsme nestíhali do školky, tak jsem tam volala, že Bětula dorazí, ale později. A to jsem byla s Ottísem objednaná k dr. na očkování. Stíhali jsme jen tak tak. Jela jsem s ním busem, aby si to užil, ale bohužel se strašně ochladilo a samozřejmě nám bus ujel. Tak to byla zase hoňka pro mě. Ottí má nosící období, udělá pár kroků a natáhne ručičky, protože jeho rozbité a utržené nožičky nechtějí ťapat... U dr. byl moc statečnej, ani nepípnul, koukal na to a když bylo hotovo na nic nečekal a mazal k hračkám, co tam mají.
Pak jsme pádili do Sokolíka. Tam se zase Ottí předvedl. Neviděla jsem to, ale co jsem pochopila, tak skočil na jednu holčičku. Celou dobu na něj čumím a jen se jednou otočím, tak toto. No moc dobrej pocit z toho nemám. Maminku jsem slyšela nadávat. Ottímu jsem vynadala a poslala se omluvit i já se omluvila, ale paní se moc netvářila... Chjo, jsem z toho byla přešlá celý den. Tak snad to příště uhlídám.
Ze Sokolíka jsme šli pro Bětulku do školky, doma jsem popadla věci na bruslení a tentokrát už autem jsme jeli na stadión. Bětuška měla poslení hodinu. Bohužel jsem se na ní nemohla koukat, protože s Ottísem se to nedá. Byl tam zase chlapeček co měl odstrkovadlo, který Ottí moc potřeboval a klukovi se to samo nelíbilo. Tak jsem ho radši vzala ven na "prolejzky". Bětuška si poslední hodinu obrečela. Po bruslení jsem Bětušku odvezla na Aj. Pak jela zaparkovat auto k baráku, Ottí mi v autě usnul, tak jsem vzala kočár a chtěla ho šetrně přenést. No, probudil se. Ale zůstal v klidu sedět, tak jsme nakoupili a došli na trh. Kde jsem mu a Bětule koupila pomlázky, Ottí si je hned nazval "klobásky" :-))) A pak hurá domů. A mám zase hlavu jako střep...

1 komentář:

  1. Jsou to děti,co naděláš.Počkej jak se servou na srazíku :-))) Jsi se omluvila, holčině se nic nestalo,tak bych to přešla. A koukám jako blázen,jak to Bětce jde na bruslích. Supééér! Šikula :-)R80

    OdpovědětVymazat