čtvrtek 4. března 2010

Projekt 365 - den 53.

Pondělí, Bětuška je ve školce a protože mají aerobic, jde až po spinkání. Já byla doma s Ottíkem a nic moc nedělala, něco na mě leze, duní hlava...
V šest jsem šla s Bětulou na bruslení. Moc ji to baví a lepší se! Po bruslení chvátáme na autobus, který nám před nosem ujel. Chtěla jsem jít pěšky, ale když jsem viděla jaká je tma kolem Nováku, tak jsme to radši otočily... Bětuška se hned ptala proč, jestli se bojím zlodějů. Když jsem řekla, že jo, tak si přidávala a vymýšlela různý historky, co by se mohlo stát a že kdyby mě někdo unesl, tak by sama domů nedošla a tak... V noci za mnou přišla, že se jí zdál ošklivý sen...

1 komentář:

  1. Hororový historky jsem taky jako dítě milovala....a taky se pak naši nevyspali.... a jak ráda na to dnes vzpomínám ;)) Nevadí Bětce zoubky na bruslích? R80

    OdpovědětVymazat