sobota 27. března 2010

Projekt 365 - den 78.

Je pátek, Vlaďka si ráno přijela pro Toma a Marečka a vezla je školky. Byl čas loučení, ale nemohly jsme, tak je naložila, řekly jsme si ahoj, jako normálně a odjela...
.......
Do školky jsem vedla Bětulku ubrečená, celý den jsem byla tak nějak vnitřně mimo. Vlaďka byl tady v Příbrami jediný člověk na kterýho jsem se mohla stoprocentně spolehnout, kdybych cokoliv potřebovala byla tu. Jo, budeme se navštěvovat (už v květnu za nima na pár dní pojedem), ale byla tu, blízko, nebyl problém zavolat a mohla jsem hned zajít... Neumím psát, tak už jen, bude se mi stýskat!!!
Naštěstí se ozvala Terka s malou Terkou a vytáhli nás do dětskýho koutku v Tescu. Ottí i Terka si to užili a já přišla na jiný myšlenky a v klidu nakoupila;-)
Odpoledne jsme s Ottískem šli pro Bětulku, naložili jsme kočár bábovkama a hračkama na hřiště, bylo zase krásně! Ale museli jsme ještě ze školky zajít domů, protože si Bětula táhla velikonoční výzdobu, co ve školce dělali.
Na hřišti jsme si to užili, dětem se nechtělo domů. Ottí zase večer usnul hned jak dolehl na polštář;-)
Kolem osmý hodiny se přihnala šílená bouřka, Bětuška se bála, tak jsem si lehla k ní, no a jak jinak jsem taky usla. Probrala jsem se kolem desátý a pak tu strašila do jedný do rána.

Bětulky tvorba(vajíčko indián;-) ):



1 komentář:

  1. Vajíčko indián se mi strašně líbí.Fakt ;-) Je to holka šikovná R80

    OdpovědětVymazat