sobota 27. března 2010

Projekt 365 - den 76.

Ve středu jedu s Ottíkem k doktorce. Musíme si nechat potvrdit přihlášku do školky. Jsem naštvaná. Ředitelka mi slíbila, že ho vezme, ale začíná se cukat, že prý když mám tu čtyřletou variantu, tak mi fakt nic slíbit nemůže, tak proč slibovala... No uvidíme. Dr. chce Ottího naočkovat, ale protože ráno trochu kašlal, domlouváme se na příští týden. Vůbec se mu od ní nechce, doktorka se směje, že to je jedno z mála dětí, který chce u ní zůstat dobrovolně:-))) Uvidíme, příští středu ;-)
Sokolíka vynecháváme a jdeme na návštěvu k Monče.
Odpoledne jde Bětuška na angličtinu a pak společně s Verčou a Bohunkou jdeme k nám. Vlaďka přivezla Tomíka, který u nás dneska spí. Asi u Marka včera šli spát hodně pozdě a vstávali časně, Bětuška nedoposlouchala ani pohádku a je vytuhla. Byla neskutečně unavená, dokonce jsem jí i 2krát měřila teplotu, říkala že je jí divně a měla skelný oči a červený tváře. Naštěstí to byla jen únava.



Žádné komentáře:

Okomentovat