čtvrtek 1. července 2010

Projekt 365 - den 175.

Ráno jsem s dětma jela do Hradce. Chtěla jsem se podívat na taťku a Janu, jak válčí.
Dopoledne jsme se nejdřív zastavili u Verči a dali si oběd a pak všichni společně vyrazili do Hradce. Děti usnuly v autě, tak s nimi Verča zůstala a čekala až se vyspí, Bětulce jsme koupili zmrzlinu a já radši sama vyrazila k taťkovi.
Byli oba moc rádi, že jsem se zastavila. Jana byla celkem OK, jen unavenější. Tak snad je to už na dobré cestě.
A potom jsme už i s bráchou jeli do nového venkovního bazénu v Hradci, děti nadšený, nechtěly z vody. Měla jsem co dělat je uhlídat... Bětuška se nám na chvíli ztratila, tak už jsem ji vyděla topící se na dně bazénu. Naštěstí vše dopadlo dobře a kolem osmý, jsme odcházeli. Chtěla jsem zůstat do druhého dne, ale nikdo na nás neměl čas, tak jsme si dojeli koupit večeři a mlíko na domů a jeli směr Příbram. Jelo se krásně, žádný provoz a děti celou cestu prospaly.






Žádné komentáře:

Okomentovat