středa 28. července 2010

Projekt 365 - den 202.

Konečně nálada v normálu. Dopoledne jsme se poflakovali doma. Ottí se tulil a říkal mi: jsi moje pdelka, moje velká pdelka, obrovská pdelka... No, není to zlatíčko :-)))
Odpoledne jsme se vypravili na Vysokou k Rusalčinýmu jezírku. Kola zůstala v autě a oba šlapali po svých. Na začátek jsme si dali zmrzlinu a pak vyrazili na krátkou procházku parkem a lesem. Největší zábava bylo přeskakování potůčků. Bětušce jsem ukazála, jak se u stromů staví domečky, nadchla se tak, že jsem ji nemohla dostat z lesa...
Bylo tam moc krásně, Ottí teda míval občas stav, že se bojí stromů a štrádoval si to sám zpátky. Naštěstí se mi ho povedlo nalákat na jídlo. Focení s ním na zádech bylo vážně "prima"...

Znaven a otráven...

Mostek v parku

Modelka na mostku ;-)

Na stromě (konečně vyfocený spolu)

Zkouška koláží - houby

Bětušky domečky

4 komentáře:

  1. Domečky u stromů si taky pamatuju. Ještě jsme dávaly pod kousky sklíček kytičky :-) :-)
    A rostou taky nějaké jedlé houby?
    K.

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě domečky jako malá milovala ;-) Kytičky pod sklíčka neznám... hmm, že bych se něco přiučila. Pod jaký myslíš?
    Houby jen ty co jsem vyfotila, bohužel...

    OdpovědětVymazat
  3. To byly jen střepy, co jsme našli. Takže jsme pak mezi kořeny položili kvítek (sedmikráska, violka), na to ten střep a přimáčkli. Byl to vlastně takový mini zarámovaný obrázek :-) :-) :-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, včera jsme na hřišti našli střep, ale radši jsem to Bětule neukazovala a šla vyhodit, ale měla jsem nutkání to vyzkoušet ;-)

    OdpovědětVymazat