sobota 10. července 2010

Projekt 365 - den 184.

Je horko, Bětula se koupe v bazénku na zahradě a nemůžeme ji většinou dostat z vody. Ottí tam strčí jen nohy a že je to studený. Napustila jsem mu aspoň lavor z vlažnou vodou, aby se osvěžil. Přecházíme od babičky k babičce...
Odpoledne jsme s taťkou, babi a dědou vyrazili k řece na koupačku. Já už jsem háklivka, tak jsem tam nevlezla, zdálo se mi to špinavý, Ottí se taky zdržel :-))) Bětula si to užívala a řádila s Barunkou. Bohužel jsem si k vodě nevzala foťák, úplně jsem ty fotky viděla... Tak jindy.
Když jsme se vrátili, Ottí kolem čtvrtý usnul a chrněl do sedmi. Chtěla jsem ho dát rovnou do postele, ale po mlíčku se probral a byl do devíti s námi, pak že chce spinkat, tak jsem s ním ležela skoro do půl jedenáctý, nechtěl mě pustit a ani zabrat nemohl. Říkali jsme si pohádky a po strašně dlouhý době chtěl abych i zpívala (jindy na mě křičí "mamííí nezpívej!"). A chtěl zazpívat vajíčko, vajíčko... Nakonec jsem pochopila, že to mělo být sluníčko, sluníčko...
Měla jsem migrénu, tak jsem jen zkusila zajít do hospody, ale po pěti minutách jsem se vrátila k Ottíkovi a šla spát.

Svačinka

Malý rybář




Žádné komentáře:

Okomentovat