pondělí 12. července 2010

Projekt 365 - den 186.

Jsme doma a od rána je v bytě na padnutí, máme tu krásných 28 stupňů. Děti proležely celý dopoledne na gauči u TV. Ani jsem neměla sílu je vyhánět. Já jsem prala a uklízela a bylo mi jasný, že tyhle vedra tu trávit nebudeme. Zítra to zbalíme a jedeme zase na chalupu, tady se to nedá...
Po čtvrtý hodině, jsem je vzala k bazénu. Museli jsme až tak pozdě, protože Ottí má spálený záda...
Dětem se líbilo, já jsem odvázaná nebyla... Ottí si zvyknul na křidýlka, tak to bylo o něco lepší než posledně. Bětuška tam měla zase kamarádku Ivanku, holky se vyřádily. Bětuška zkoušela různý způsoby skoku do vody, občas to pořádně plesklo :-)
Kolem sedmý jsme šli domů, pár mětrů před vchodem Ottí v kočáře usnul. Nechal se přenést a ani se neprobral.

Čistila jsem sedáky z židlí, tak jsem měla velkého pomocníka

Žádné komentáře:

Okomentovat