sobota 31. července 2010

Projetk 365 - den 205.

Dopoledne jsme si krásně užívali u chalupy. Po obědě jsme se vypravili do lesa a byli jsme překvapený kolik hub jsme nakonec našli. Večer v hospodě, nám chlapi z vesnice říkali, že byli a nic neroste. Právě to začínalo. Bětušku štípla včela, vytahovala jsem jí z ruky žihadlo. Hodně brečela, chladila jsem vodou, co jsme měli na pití a pak babička našla potok, kde se to úplně zklidnilo. Jednu chvíli byla až hysterická, že jsem na ní musela houknout. Měla jsem z toho strach, ještě ji nic neštíplo a od komárů má velký reakce. Naštěstí dobrý, jen o tom nechtěla vůbec mluvit i jsem měla zákaz to říkat taťkovi... Ottí na hledání hub fakt není, ale jak nás bylo hodně, tak se vždy k někomu přidal, kdo s ním blbnul. Házel kameny do vody nebo si vzal klacek(velký poklad - klacek dlouhý snad metr a 10 cm v průměru) a střílel po nás. Babička dělala, že to bolí, tak jí řekl, babi neboj já ti to zalepím a dával jí jako náplasti.


Rosa







Brácha


Tobíšek

Náš taťka ;-)

Babička

V lese

1 komentář:

  1. Motýlci krásní, houbičky závidím, ještěrka roztomilá :-)
    K.

    OdpovědětVymazat