sobota 3. července 2010

Projetk 365 - den 177.

Dneska jsme jeli na svatbu - vdávala se Ottova sestra. Dopoledne bylo našlapaný. Rychle dobalit věci, oblíknout se a dodělat maličkosti (přání, dárek...). V tý rychlosti jsem si na cestě uvědomila, že asi nemám kalhoty (nechtěla jsem si je brát, aby nebyly zmačkaný...), tak jsme se museli vracet a jen tak tak jsme to stíhali. Ottís po cestě v autě usnul. Svatba byla hezká, chtěli jsem jet brzy domů, ale nakonec jsme se zdrželi tak do půl sedmý.
Ottu jsme vezli "domů" a já se s dětma ještě vypravila na chalupu. Dojeli jsme kolem půl dvanáctý v noci. Dalo se to, ale v noci se mi špatně řídí a orientační smysl mám na nule. Když jsem byla v Písku, tak už jsem jásala, že za chvíli budeme u cíle a že tam už to znám. No... jak jinak, jsem nějak špatně odbočila jezdila asi půl hodiny po Písku než jsem našla cestu, za Pískem jsem ještě zjistila, že jsem tam celou dobu jezdila s dálkovými světly... :-)))
Byl to dlouhý den, děti jsem přenesla do postele, naštěstí krásně usnuly, ikdyž se předtím probraly.

Fotky jsou z nouze ctnost, vůbec se mi nechtělo fotit, přitom tolik příležitostí...



Žádné komentáře:

Okomentovat