neděle 2. ledna 2011

Projekt 365 - den 359.

Dnešek se opravdu "dařil"... Před obědem jsem se lekla, že nám vytekla myčka. Pod ní plno vody, nakonec jsme zjistili, že se vytrhl odpad pod dřezem. Uff, docela mi spadl kámen ze srdce. Představa zase bez myčky a ještě kolik by stála oprava... Takhle jsme jen vytřeli, vymyli hrnce a Otta spravil odpad. Děti byly chvíli s Barunkou v pokoji, aby se nám tu nepletly a voda nebyla všude. Po obědě jsme se vypravili na kopec.
Když jsme přišli, zjistil Otta, že Barunka má něco s ocáskem. Asi zlomenej nebo hodně namoženej. Za zadečkem boule a nehýbe s ním... Začala jsem plašit a chtěla jít na veterinu. Otta mi uklidňoval, že by s tím nic nedělali a že potřebuje jen klid na vyléčení. Je mi jí líto. Celá se chvěje. Dokonce se přišla večer i mazlit. A nehraje si... Snad to bude brzy OK.

Náš marod

Žádné komentáře:

Okomentovat