čtvrtek 27. ledna 2011

Projekt 365/2 - den 19.

Dopoledne jsem dokončila čepku pro kamarádky chlapečka. Ottí ji nejdřív nechtěl zkoušet, že je vojenská, ale když zahlídl mašinku, tak si ji chtěl nechat:)))
Po obědě jsme vyzvedli Bětušku a vyrazili na plavání. Auto bylo pod sněhem, tak chvíli trvalo než jsme vyjeli. Na plavání zase jen 2 děti. Ottí nakonec přemluvil jednu plavčici, ať s ním jde do vody, říkal jí:
on: pojď do vody, budeme se koupat
ona: nemám plavky, dneska nepůjdu
On: to nevadí, půjdeme bez nich...
Neodolala:)))
Po plavání jsme měli jet k Monče, ale volala, že musela stáhnout děti ze školky, že mají učitelky podezření u Terezky na neštovice. Děti byly zklamané, ale pochopily to. Cesta domů byla hnusná. Začalo sněžit, když jsem chtěla odbočit na parkoviště, auto jelo jak sáně, tak jsem ani nezkoušela zatáčet a jela dál rovně. Naštěstí, přede mnou nebylo další auto. Když jsem se otáčela na kruháči, tak při brzdění to samé. Auto mi nakonec chcíplo, ale zastavilo... Pár metrů na to jsem míjela dvě auta v sobě. Byla jsem ráda, když jsem zaparkovala a nemusela jet dál. Nakonec je dobře, že Monča nemohla...




Žádné komentáře:

Okomentovat