pátek 21. ledna 2011

Projekt 365/2 - den 13.

Dnes měla Bětuška velký den. Zápis do školy. Začínali ve dvě hodiny, a protože Otta potřeboval odjet, šli jsme hned na druhou. Lidí bylo mraky. Bětuška tam potkala kamarádku z hřiště Adrianku, tak měla o zábavu postaráno. Museli jsme je krotit. Moc se na zápis těšila. Když už měla jít na řadu, tak to dala řádně najevo, když se paní učitelka ptala:))) Já jsem s druhou učitelkou vyplňovala papíry, tak jsem neviděla co a jak dělají. Když jsem se mohla dívat, Bětuška už kreslila obrázek. Maminka od Adrianky se smála, že Bětula je suverén a paní učitelce tyká. Když dokončila kreslení, paní učitelka ji přivedla k zapisující učitelce a říkala jí, tuhle holčičku mi rovnou napiš do třídy, takovou chytrou tam chci mít. Nemusím psát, jak jsem byla pyšná:))) A taky jsem byla moc ráda, zrovna jsem se chystala nahlásit, že bysme byli rádi kdyby Bětušku zapsali právě k této učitelce. Tak jsem nemusela ani škemrat!!! Je to moc sympatická mladá ženská. Bětuška nám pak vyprávěla (no, dolovat jsme to z ní museli), co vše dělala. Určovat tvary, barvy, číst písmenka, stavět komín, počítat, určit menší větší a sčítání, básničku, sestavit puzzle, kreslit postavu. Prý to bylo strašně jednoduchý.
Odpoledne se u nás zastavila Monča.

Čekání na zápis
Bětula kreslí princeznu

V pozadí paní učitelka

2 komentáře:

  1. Tak gratuluju Bětce šikulce, že tak pěkně zvládla zápis. A je fajn, že vám vyšla i učitelka, co jsi chtěla.
    K.

    Jinak moc chválím všechny ty čepice. Máš je moc pěkné!!!!

    OdpovědětVymazat