pondělí 24. ledna 2011

Projekt 365/2 - den 16.

Do rána napadlo 20 cm sněhu, ach jo...
Do školky jsem dala Bětule flaštičku od jupíku, aby mohla aspoň pít, když se zoubkem se jí špatně jí. S paní učitelkou jsem to domlouvala. Když jsem si pro ni po obědě šla, tak byla Bětuška přešlá a vylezlo z ní, že paní učitelka na ní při obědě křičela a nutila jí do jídla... Byla jsem naštvaná, jsem předpokládala, že ji nemusím i říkat, že Bětula bude asi blbě jíst s tím zoubkem... Bětušce jsem řekla, ať se na paní učitelku vykašle, že mně to nevadí, když nedělala žádný kraviny, protože je mi jasný, že to musí být hodně nepříjemný.
Zase jsem Bětušku přemlouvala k odchodu na kreslení, poslední dobou je líná na všechno. Pak se jí tam líbí. Bruslení se vynechalo, aby nám taťka ještě víc nemarodil.Večer Bětula nemohla jíst. Zkoušela jsem, že ji zoubek vytrhnu, ale to nechtěla držet a pak začínala být i hodně plačtivá. Chvíli jsem ji nechala a pak mě napadlo ji podplatit, šla jsem s ní domluvit, že když otevře pusu a nebude cukat, že druhý den pojedeme do Dráčku a koupíme LPS, že zrovna mají akci 1+1, tak bude mít rovnou dva. A ejhle, hned otevřela a hned byl zoubek venku:))) Konečně se i normálně najedla. Když má vytržený zoubek, tak strašně srandovně mluví:)))


Žádné komentáře:

Okomentovat