pondělí 3. ledna 2011

Projekt 365 - den 360.

A už zase normální týden. Bětušce se do školky moc nechce. Ale pak je ráda, že vidí holky. Ráno bylo opět s křikem. Měla skoro hodinu na to se obléknout a zvládla jen spoďárky... To jsem tu jásala předčasně, jsem věděla, že toho mám nabažit, abych zvládala pak takový dny:-))) Ve školce už se snažila, má totiž zase náběh na zákaz PC a to teď co dostala od Ježíška LPS PC hru nemůže dopustit.
Odpoledne se ji ani nechce na kreslení. Pak byla taky spokojená.
A když jdeme na bruslení, chci jít s nimi i já s Ottíkem ať není pořád doma. A najednou Ottí, že chce jít taky bruslit a nevadí, že s ním na ledě nebude mamka s taťkou. Že bude jezdit z hrazdičkou a že se těší. Tak jsem mu vzala brusle a opravdu vydržel půl hodiny. Jezdil s hrazdičkou, už docela dobře. Trenérka mu i hrazdičku sebrala a jezdil(chodil) chvíli sám a taky celkem slušně, spadl asi 3krát. Pak si ale došel zase pro hrazdičku. Byli jsme mile překvapení, prý bude hokejista. Bětuška bruslila už hezky, jen ke konci už byla hodně unavená.


Žádné komentáře:

Okomentovat