čtvrtek 6. ledna 2011

Projekt 365 - den 363.

Další z těch "lepších dnů". Dnes mi dosloužil mobil. Navečer, když jsme se vrátili s dětmi z venku, mimo jiné, jsme se šli podívat na tři krále, ale přišli jsme když už balili... Bětuška se na ně moc těšila a už od třech let to chce vidět. Minulé roky ji tomu zabránily nemoce, dnes jsme měli na odpoledne pozvanou návštěvu, Monču s dětmi, tak jsme se ven dostali už pozdě... A když jsme se vrátili chtěla jsem se kouknout, jestli nevolal Otta, že už jede domů, měla jsem mobil vypnutý a byl horký. Nejdřív jsem si myslela, že mám jen ledový ruce, tak se mi to zdá, dala jsem ho Bětule a prý je vařící. Nechala jsem ho vychladnout a zkoušela zapnout. Nic, kaput. Ottovi jsem posílala SMS z netu. Nepamatovala jsem si jeho číslo, musela jsem do smlouvy. Jsem poučena musím si čísla i někam i zapisovat.

Opice;)

Žádné komentáře:

Okomentovat