pondělí 19. dubna 2010

Projekt 365 - den 102.

Bětušku jsem si nechala doma. Nebudu riskovat nemoc. Dopoledne jsem byli doma, pak vyrazili nakoupit. Ottí má líný období, tak si vyžádal kočár.
Odpoledne jsem děti vzala zase na Novák. Dneska to byla pohoda. Nejdřív se zabavili na kolotoči, pak chvíli na kamínkách a pak je to přestalo bavit, tak jsme se plácli u domečku pro plavčíky (já se plácla ;-) ) a děti si hráli kolem. Ottí mi nosil kafíčka a dortíky, Bětuška mi vařila polívku a masíčko :-))) Byly fakt roztomilý. Ottí jezdil na odstrkovadle kousek od domku a že je u Břétíka, pak zase hledal klíče (už ho to drží asi tři týdny - stále hledá imaginární klíče, když je najde, tak je spokojenej - někdy jsou doma na balkóně, ve sklípku, v pokoji, pod peřinou...) A zase mluvil o nějakým finkangu (taky oblíbený slovo a nevím vůbec co znamená)
Na zpáteční cestě, jsme se zastavili u cirkusu, zrovna přijel a stavěli stan. Bylo tam plno zvířátek: kozy - měly největší úspěch, zebry, velbloudy, poníky, holuby.
Bylo to super, jen kdyby mi zase nezačala navečer třeštit hlava...

To je pohodááá......


Žádné komentáře:

Okomentovat