pátek 16. dubna 2010

Projekt 365 - den 99.

Dneska mám nějaký divný den. Nálada nikde...
Měla k nám zajít Terka s malou a odpoledne jsme měli jít k Monče, ale obojí odpadlo, Terezky jsou nemocný... Všechny děti kolem lehají, mají kašel a teploty. Tak snad se nám to vyhne. Máme příští víkend jet na sraz z BC, tak snad to ustojíme. Přemýšlím, že nechám Bětulu doma ze školky, ale to ji tam pak už nedostanu. Jak zůstala doma v pondělí, tak od té doby pořád zkouší.
Ptala jsem se zástupkyně, jak je to se školkou pto Ottíse, tak mi říkala, že vůbec neví. Jen že ví, že je odmítnutejch 9 dětí. Prý je to krásný, když si mysleli, že budou muset odmítnout tak 19. Jsem jí říkala, že je to krásný pro ně, ale pro mě to bude krásný, až mi řeknou, že ho vzali... Si říkám, že nějak není možný, že by zástupkyně nevěděla, kdo není přijat... Jen asi ty horší zprávy nechce říkat a nechává to na ředitelce... No uvidíme, ale vidím to hooodně bledě.
Odpoledne jsme byli zase po dlouhé době na hřišti, jsem si myslela, že budu fotit kytičky, těšila jsem se na to. Jak to dopadlo, jedna fotka a bylo po baterkách...
Ottí dnes neskutečně prudil. Dopoledne začal řvát, když jsem ho po deseti minutách chůze po schodech, vzala a odnesla domů. Brečel mi tu půl hodiny, že chtěl SÁM!!! Pak už byl lítostivej a pořád prosil, tak jsem ho obula a pustila na schody. Sešel do půlky a pak nazpátek a bylo po řevu a byl spokojenej.
Na hřišti zalezl do hnusnýho křoví, snažila jsem se ho pod různými záminkami dostat ven, nepovedlo se, vlézt tam nešlo, tak se obětovala Bětula a násilím ho vypáčila. Řev šílenej, tak jsem ho popadla a chtěla jít domů. Pak slíbil, že se uklidní a mohl zatím jen na prolejzačky a ne na dopravní hřiště, kde byl ten hnusnej keř. Pak se zmidlil s jedním klukem na pískovišti. Krev nestříkala, tak jsem na ně jen koukala. Druhá maminka celkem nezájem, tak jsem to nechala být... Srovnali se sami a byl klid.
Večer řev zase, že nechce jíst, nakonec zbodnul celej talíř. Pak naštěstí rychle usnul, dokonce bez mlíka. Uff, jsem ráda, že už oba spí :-)))

Než jsme šli pro Bětulku do školky, normálně by usnul...




Žádné komentáře:

Okomentovat