středa 21. dubna 2010

Projekt 365 - den 104.

Konečně jsem se pod dlouhý době dokopala a zašla s dětma do Sokolíka. Ale jsem z toho vždy šedivá. Zase musím za Ottísem stát, aby se něco nedělo. Dneska to proběhlo docela v klidu, jen nějaká maminka ho napomínala "nebuď zlý..." Tak jsem (asi přehnaně, ale jak v mojí přítomnosti někdo napomíná moje děti, tak jsem brunátná) na ni vyjela, že ho hlídám a jejímu klukovi nic nedělal, jen vrčel, protože mu chlapeček chtěl z ruky sebrat motorku. Já jsem ho okřikla, ať je v klidu, tak jsem to nechápala... Nojo jsem asi přecitlivělá. :-)
Jinak v pohodě, Ottí koukal na divadýlko, ale jakmile se začalo zpítvat a cvičit, tak mizel :-) Bětuška to sledovala a když jsem chtěla, ať se zapojí, tak prý ne (si připadala už moc velká).
Odpoledne angličtina, tak jsem se informovala, jestli mi od září vezme Ottíse, tak jo, prý bude třída druhých sourozenců. Měl by to mít o fous levnější, ale i tak to zase bude darda...

Bětuška v Sokolíku

Ottí s Terezkou

Koupání

1 komentář:

  1. Bětka v sokolíku - krásná fotka! Ottí si koupel krásně užívá!!! R80

    OdpovědětVymazat