pondělí 12. dubna 2010

Projekt 365 - den 92.

V pátek jsem se sešla s Ditou. Mají se příští víkend stěhovat do Londýna. Dopoledne jsme dorazili se s pozděžním k její mamince. Hned jsme vyrazili na hřiště a děti si to užívaly, my se těšily na sobotu až konečně v klidu popovídáme, bez odbíhání v půli věty :-)))
Pak jsme šli na super oběd, od její maminky, dětičky nedojedly, tak jsem to dojídala a byla jak koule.
A pak zase radši rychle ven, aby byt zůstal nedotčen :-)







Na pátou měla naše mamča zajištěný volňásky do cirkusu Joo. Bylo to hezký, jak cirkusy nemusím, tak bych se ráda dokoukala, ale Ottí měl jinej názor a po přestávce už zůstat nechtěl. Bětula s babičkou zůstaly a my šli ven, kde Ottí honil pejska a hrozně se rozčiloval, když nechtěl být u něj a zdrhal pryč. Když mi začala být zima, vzala jsem Ottího čekat do auta, když jsme k němu šli, tak z Ottího vypadlo: hnusnej cirkus... To jsem měla pocit, že se mu to jinak líbilo, jen že to bylo dlouhý:-)
Bětuška byla nadšená a teď chce být zase cirkusačkou... Nechala jsem jí na obličej namalovat kočičku, tak tu jsme nemohli ani umýt.



1 komentář: