sobota 3. dubna 2010

Projekt 365 - den 85.

Dneska odpoledne jsme jeli s dětma na chalupu za taťkou a babičkou a dědou. Podívat se na ryby z výlovu rybníka. Bylo jich míň než se předpokládalo, ale i tak spokojenost. Co tam bylo, byly krásný velký zdravý a hlavně krásně zbarvený ryby. Příště nafotím;-)
Dopoledne se ještě zastavila Terka a přinesla mi půjčit chůvičky! Naše jsou KO.
Na chalupě, byl Ottí spokojenej, jsou tam ryby a hlavně děda má na zahradě bagr;-)
Děti se hezky utahaly a Ottí ikdyž mi spal v autě, tak večer po osmý usnul a já mohla vyrazit do hospody. Bětuška nás přemluvila a vydržela s námi do čtvrt na deset. No, seděla by dál, kdybych ji nevyhnala. Byla důležitá, pomáhala babičce nosit pivo;-) Pak kreslila obrázky a když mi je ukazovala, tak komentář mě dostal: Tady je babička, jak nosí pivo, tady sedí dědeček a má pivo a tady jsem já jak nesu pivo. Jsem si pomyslela, že by to mohla ukázat ve školce, to by koukali:-) Ještě nakreslený na účtenkách od Budvaru:-))) Pak usla během pěti minut a já se mohla jít taky chvíli v klidu posadit. Vydržela jsem do čtvrt na tři. Fuj to bylo vstávání...

Pracant:

bagrista



s kolečkem

řidič

1 komentář: