pondělí 12. dubna 2010

Projekt 365 - den 93.

V sobotu dopolene měl Ottí slíbený trolejbus ("tóbius") a mašinky. Bětuška nás přemluvila a zůstala doma u tety Hanky, která má králíčka. Ottís byl ve svém živlu.






Po obědě jsme čekali bráchu s Verčou a malým Tobiáškem. Bětula chvíli před tím vzala hlavou futra. Rána to byla veliká. Po pár minutách se jí chtělo strašně spinkat. Pak ležela a nechtěla s nikým mluvit, ani teta se strejdou ji neprobrali. Pak dorazil i děda s babičkou a zase jen ležela a nezájem. Už jsem začínala mít nahnáno, tak dlouho nikdy nesimulovala. Už jsem ji chtěla vzít na pohotovost, ať se na ní kouknou. To začal řev, protože jsem ji chtěla umejt obličej... Ale stále byla unavená... Slibovala jsem, že ji ty barvy na obličej koupím a namalujeme pak znova... Nakonec dorazila Lenička a Bětuška se hned postavila na nohy a do večera lítala. Uff, tak jsem si oddechla.







Večer jsem měla sraz s Ditou. Šly jsme do Potrefený husy a popíjely vínečko a krásně poklábosily. Jen mi ty tři vína vlezly pořádně do hlavy, bála jsem se rána, že bude bolehlav. Domů jsme jeli taxíkem a musím říct, že jsem se chvíli bála, vezl nás nějakej chorvat a když Dita vystoupila, tak jsem neměla dobrý pocit, plašila jsem zbytečně:-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat