středa 28. dubna 2010

Projekt 365 - den 111.

Před tím než jsme šli do školky pro Bětušku, jsme s Ottísem šli do města nakoupit a na poštu poplatit složenky. Ottí mě přemluvil a jeli jsme dvě zastávky autobusem. No, spíš to byl úplatek za to, aby seděl v kočáře a já to v klidu mohla vyřídit ;-)
Zašli jsme si do jídelny pro oběd (vůbec se mi nechtělo cokoliv vymejšlet k jídlu), vzala jsem jídlo sebou a Ottí začal prosit o polívku, tak toho jsem musela využít. O jídlo si skoro neříká, tak jsme si jednu dali už tam.
Uvítání Bětušky bylo překvapivé. Vůbec nás totiž nevítala, jen suše, čau... Prý to bylo dobrý, pak se rozpovídala. Jak jsem si myslela, nakonec byla ráda, že tam byla a užila si to.
Bylo hezky, šli jsem ven a pak šla Bětula na aj a já s Ottísem jsme chodili kolem Obory, po Aj jsme se tam ještě vrátili a děti si pohrály.
Jen nevím, co se s ní děje, taťku doma pak taky nepozdravila... Je poslední dobou taková odtažitá...:-( Před spaním jsem s ní mluvila, jestli ji něco netrápí nebo jestli je něco spatně. Prý nic, ale byla taková smutná.

1 komentář: