sobota 7. srpna 2010

Projekt 355 - den 212.

Ráno jsem dobalila tašku a krosnu (věcí máme, jak na rok), donesla do auta a pak vzala děti a jelo se směr Hradec. Nebyl velký provoz, tak se jelo celkem dobře. Jen na hradecké dálnici nás stíhaly průtrže mračen, tak se muselo jet krokem, nebylo vidět na metr před sebe a auto dost v kolejích vody lítalo. Ottí asi 50 km před HK začínal usínat a to jsem vážně nepotřebovala, jelikož večer měly přijít kámošky a kdyby tam strašil do půl desátý nebylo by to jaksi ono... Tak jsme s Bětuškou vymýšlely různý kraviny, aby nespal a že to byla fuška. Nakonec ho nejvíc probralo, když jsme začaly ječet, mooooc rád se přidal a chechtal se na celý auto. Nějakou chvíli jsme s tím vydržely, ale v krku bolelo... Dokázaly jsme to, ikdyž na konci cesty už byl hodně protivnej.
Když jsme dojeli do HK, tak jsme zajeli rovnou k Intersparu a dali si něco k obědu, pak jsem děti zavedla do dětského koutku a v klidu nakoupila! U mamči v bytě jsem musela rychle uklidit, kolem třetí měla dorazit Dita s dětma a Jana. A jak tam dlouho nikdo nebyl, lepili jsme se k podlaze.
Holky přišly na čas, chvíli jsme byli u nás doma a a pak se vypravili na dětské hřiště nedaleko.
Kolem sedmý Ottí usnul a já marně zaháněla Bětulu. Těšila se na tetu Janu. Měla slíbeno, že jí dá dobrou noc ;-)
Holky dorazily kolem osmý a pak kolem jedenáctý dorazila i Lucka. Se všema jsem se strašně dlouho neviděla. Byl to moc hezký večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat