sobota 14. srpna 2010

Projekt 365 - den 219.

V sobotu si užíváme klidu doma. Odpoledne jdeme na hřiště a večer se těšíme na taťku - teda jak kdo... Bětulka dopoledne rozbila sluchátka od PC. Taťkovi posvátný :-))) Celé dopoledne z toho byla špatná, jak si na to vzpomněla, hned jsem to na ní poznala. Hodně i brečela. A to jsem jí za to ani nevynadala, když jsem viděla v jakém je stavu a spíš uklidňovala. Nějak jsem nechápala tu její přehnanou reakci, taťka ji nikdy neuhodil a ani se na ní nedokáže moc zlobit... Na večer volal, že se zdrží, když slyšela, že taťka volá, tak hlásila, že už jde spát :-))) Nakonec opravdu usnula dřív než dorazil. Když jsem mu o sluchátkách říkala, tak se zlobil, že jsem byla ráda, že spí. Za chvíli přišel od ní z pokoje a povídá: Když jsem ji viděl, jak krásně spí, tak se na ní přeci zlobit vůbec nemůžu :-))) Jsem se musela smát, jak to s ním Bětula umí i ve spaní, neuvěřitelný :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat