úterý 3. srpna 2010

Projetk 365 - den 208.

Když jsem ráno převlékala Ottího našla jsem mu klíště a při důkladném prohlédnutí ještě další tři. Byla jsem v šoku a čekala až se probudí Bětula, ta měla taky jedno. Vyndala jsem a vyčistila.
Venku bylo všelijak, chvíli jsem si i myslela, že zase půjdeme na hřiště, ale začalo pršet, tak jsme vzali auto a jeli nakoupit. Potřebovala jsem udělat větší nákup a koupit Ottímu boty. Pak jsme jeli k Lence na hračky. Děti si pohrály a my po dlouhý době popovídaly. Manžela má v nemocnici a sama má vyvrknutou nohu, že nemůže chodit. S 2 dětmi to je chuťovka...
Když jsme se vrátili, hnala jsem děti rychle převlíknout, k večeři a spát. No při oblékání Ottíka jsem našla na jednom místě, kde měl klíště flek. Zrovna dorazil i Otta, tak jsem vzala auto a jela s Ottískem na pohotovost. Byla tam naše dětská Dr., říkala, že to na boreliózu nevypadá, ale zatím se moc neradovat, že se projevuje až později, tohle je spíš hematom. Máme sledovat a při změnách naklusat. Za měsíc udělá testy z krve. Věřím, že to bude OK. Ale vystrašená jsem pořádně.

Zase jsem nefotila, tak další kytička z víkendu;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat