úterý 17. srpna 2010

Projekt 365 - den 222.

Ráno mi nechaly děti spát, určitě práce babičky :-) Bětuška byla první kdo mi popřál a s babičkou se děti vydaly na tajnou dopolední procházku. Přinesli mi krásnou kytici růží.


Po obědě jsme se vypravili po obchodech, že si něco koupím na sebe. Moc se nedařilo, děti protivný, Ottí se v obchodě počůral a pokadil (dopoledne byla scéna, že chce plenu a na záchod kadit nebude... zkoušela jsem po dobrém, po zlém, plenu nedala a jak to dopadlo...). No prima odpoledne... Místo herny v Tesku jsme je vzaly na procházku na Sv. Horu, aby se trochu probraly. Naštěstí se za dařilo a děti byly klidnější i já... Daly jsme si oplatky, rychle prolítli Svatou a utíkaly z kopce dolů, protože začala být zima a pršet...
A večer mi čekala ještě jedna krásná kytice růží ;-)
Když děti konečně usnuly, dali jsme si s Ottou a mamčou vínečko a hráli scrable;-)



3 komentáře: